Monday, September 07, 2009

První týden ve Finsku

První týden v Helsikách
No spís bych měl říct v Espoo. Sice je to hnedle vedle ale je to jiný město. Z Prahy jsem odlétal a bylo skoro 30 stupňů. Za dvě hodiny jsme přistávali do mraků a bylo hnusně. Vypadá to že hnusně je tady tak v 80 procentech případů. Navíc se počasí mění jak na Apríla. Co chvilku prší a pak je zase jasno.
Jak se na Finsko sluší hned po příletu a rychlém ubytování mě odvezli někam na párty. Pobíhali tam lidi o overalech, v jakých se opravujou u nás auta. Tady je to znak že patříš do studenstkýho spolku - Guildy. Moje Guilda ma černou barvu. Škoda že asi nezjistím jak moc mi to sluší :) . Pak party skončila a já jsem šlapal 5 km zpátky pěšky. No co no. Studentský život znamená chodit pěšky nebo jezdit sockou. Měsíční jízdenka tu stojí to co u nás skoro roční.

No comments: