Thursday, September 24, 2009

Narocny zivot studenta

Ze stredy na utery jsem musel udelat domaci ukoly z kryptografie. Zacal jsem ve 4 odpoledne. Teda spis dusevni priprava a pujceni knizky z knihovny. Po pomalem rozjedu a dlouhem premysleni najednou byli za 3 rano. Rano jsem vstal udelal si silny kafe a dodelal to. Ve 12 hodin bylo cviceni. Pak jsem mel prednasku.

Od 6:15 hodin odpoledne jsme meli v lodenici klubovy zavody. Samozrejme me zase vytrestala mistni doprava a system autobusu takze jsem nestihnul start. Ale skoro jsem tu 10-tku objel. Pak jsme sli do sauny protoze byla docela uz kosa. Ze sauny jsem spechal do Helsinek, kde jsem mel sraz s architektama a sli jsme do kina.

 Je tu fimovy festival. Nezavisle filmy. Nemohli jsme se rozhodnout na co pujdem. Nakonec jsme se dohodli na cerne komedii. No komedie. Vetsi hovadinu jsem dlouho nevidel. Zazitek nemusi byt pekny hlavne kdyz je silny. Tohle byla fakt sila.

 Bylo 11 hodin vecer a tak jsme vyrazili jeste na jedno pivo do stredecni levne hospody. Teda spis je to diskoteka. Je to tu tak levny ze je narvano jak kdyby byla sobota. Samozrejme ze nebylo jenom jedno pivo. No a cas ubihal a ujel mi posledni bus. Tak jsme museli zustat do zaviracky. Rano v pul paty jsem si konecne dal veceri. BicMac menu. Super :).   Jelikoz mi jel autobus pozdeji ostatnim,   tak jsem jel spat  do Kanelmaki. Spat jsem sel skoro v 6 rano.

Vzbudil jsem se pred 11 a spechal jsem na do skoly. Nasel jsem si bus, ktery jede primo ke skole. Autobus jezdi po dalnici. No spravne. Zvolil jsem si spatnou stranu dalnice a skoncil jsem na druhy strane Helsinek. No prednasku jsem nestihnu. Nastesti tam jezdil vlak a na nem bylo napsano Helsinki. To znamena na hlavni nadrazi do centra. Tam to znam. No ted jsou 3 hodiny odpoledne a ja cekam na prednasku. Jsem zvedavy jak dopadne vecer......

1 comment:

300zatacek said...

Topon,

tak to je studenstky zivot v plny parade ;-)

Tesim se na pokracovani zazitku, je to ctive ;-)