Thursday, September 17, 2009

Párty ve stylu 20 let

Včera večer se tu pořádala menší párty. Byla ve stylu 20 let min století. Místní studenti se navlékli do dobového oblečení. Samej mafián. Slečnám to moc slušelo.  V té době zde byla tvrdá prohibice. Takže se podával speciální čaj, myslím že v tom byla vodka a taky poladěné kafe. V tom byl asi rum ale to jsem nepil. Lindě přijela návšteva. Kluci měli zásobu GINu, kterou se nám podařilo celou vypít. Teda alespon moje ráno podle toho vypadalo.



Na párty také vtrhla policejní hlídka, která pátrala, jestli se nopodávají alkoholické nápoje a hlavně slečný řádně kontrolovala.  Po skončení prohlídky, chlapci vytáhli láhev vodky a bylo po kontrole.
Samozřejmě tu byla taky sauna. Ve vedlejší místnosti pobíhali nahý lidi ze sauny.  Přestává mě to překvapovat.



Ale zajímavé je, že poprvé dneska  jsem přišel na hodinu včas a měl jsem dokonce místo k sezení a nemusel si běžet si půjčit židli.  Ty párty mají dobrý vliv na moje studium. Odpoledne jsem potkal Michala z Polska. Byli zase v Helsinkách na levným středečním pivu. Jestě ve 4 hodiny odpoledne vypadal, že právě vylezl z hospody :).

No comments: