Wednesday, February 01, 2012

tvorba webových stránek

Během prosince 2012 se mi podařilo spolu s mým dvorním grafikem Jakubem Náprstkem a webdeveloperkou Veronikou Klapovou  navrhnout a vytvořit webové prezentace pro Svatební dům Zbraslav (www.svatebnidumzbraslav.cz) a firmu Altech s.r.o (www.altechservis.cz). Stránky jsou v plném provozu a mají docela slušnou návštevnost.

Opravdu se vyplatí prostudovat jak funguje SEO. Co se týká googlu tak poměrně rychle reagoval na moje úpravy. Výborný nástroj je také google analytics. Používám ho již dlouho. Statistiky které Google Analytics postkytuje jsou opravdu velmi podrobné a vcelku mě překvapuje že je to služba zdarma.

4 comments:

300zatacek said...

v cem jsi delal ty weby?

300zatacek said...

rozepis se pls :)

Pavel Topinka said...

Weby jsou napsany jako kombinace PHP, JQuery a cisteho html. Nejprve jsme pouzily na rozlozeni stranek http://code.google.com/p/css-template-layout/ ktery je super jednoduchy a krasne tim jde udelat rozvrzeni stranek ale casem jsme narazili na problem ze nesli pouzit dalsi pluginy kvuli tomu ze je tam pouzita funkce na znovuprekresleni cele stranky a tim padem vsechny efekty nefunguji. Driv jsem jeste pouzival YUI. To funguje docela pekne na www.sportzbraslav.org/budejovicepraha ale ted jsem si spis oblibil JQuery. Ale asi to je jenom o vkusu. Zkousel jsem oba frameworky pouzit dohromady a taky to funguje.

Veronika Klapová said...

Na můj lajcký vkus to příliš komplikuješ. Já bych odpověděla "v Notepad++" ;)


Prozatím plyne čas stále jen jedním směrem, tak až budeš opravovat ten prosinec 2012,
smaž prosím při té příležitosti to provokativní slovo webdeveloperka. Děkuju :) pa