Monday, February 06, 2012

iOS 5 development (II), testování přímo na iPhone

Tak jsem si chtel vyzkoušet jak moje vznikající pokusy vypadají přímo na iPhonu a na iPadu. Věděl jsem že potřebuju nastavil provisioning a zařídit si certifikát atd. Překvapilo mě, že mi trvalo dost dlouho než jsem našel opravdu smysluplné informace. No asi to Apple docela tají. Co mě ale překvapilo víc bylo, že musím vstoupit do developerského programu a zaplatit 99USD. Cena to sice není nijak závratná ale přeci jenom je to pouze na rok. Když k tomu připočtu že si Apple strhává 30% z ceny každé prodané aplikace, tak to není zrovna láce. Co mě ale překvapilo nejvíc bylo, že celá procedura se odehrává skrze klasickou poštu. Ano opravdu musíte čekat až Vám pošták hodí něco, nevím co,  do schránky a podle toho co jsem se dočetl to trvá poměrně dlouhou dobu. To už me opravdu docela rozesmálo a prozatím jsem si řekl že budu testovat XCode. No nakonec celou proceduru budu muset podstoupit. Jenom doufám že to nepošlou doporučeně abych nemusel jak trubka běžet ještě na poštu, protože naše poštačka rovnou vypisuje papírek a ani nezjištuje jestli jsem doma.

No comments: