Saturday, November 28, 2009

Čínská párty a hasičský zásah

Jako snad už každý večer tak i včera byla párty.  Moc se mi nechtělo, ale na čínské párty jsem jestě nebyl. No po dlouhý době jsem měl čínské dobroty a chutnalo to báječně. Byli to samé specialitky a u některých jsem byl radši když jsem nevěděl co to je.  V jednu chvíly jeden číňan připálil jeho specialitu a začal houkat alarm který je tu snad v každém apartmánu. Obvykle to přestane co se vyvětrá ale tentokrát ne. Pořád to ječelo. No a během 5 minut přijeli hasiči. Nejdřív jedno a po chvilce druhý auto. Ty z toho prvního auta byli v pohodě ale ve druhým přijel šéfík. Tvářil se přísně. No hlavně chtěl 5000e za falešný poplach. No viděl chudý studenty tak to vzdal. Divnej systém.  Hlásiče nejdou vypnout, když začnou ječet. V kuchyni se dost často něco připálí a takovýhle výjezdů musí mít docela dost.  Dobrý kšeft ...

No comments: