Saturday, November 21, 2009

Angína

Tak prodělávám svojí první nemoc. Angína mě skolila. Nedřív jsem doufal že to nebude tak jsem se 4 dny snažil to nějak překonat ale 4 den už to bylo moc. Zavolal jsem doktorovi a objednal se. Docela me překvapilo že po mě nechtěli vůbec vidět moje pojištění. Stačila jim jenom moje studentská karta.
Pořád se mě ptaly jestli mám horečku. Strach se svine flu je tady hodně velký.  S doktorkou jsem se domluvil vcelku v pohodě.  Udělala mi výtěr z krku a druhý den mi zavolala ráno že mám angínu. Supr že jsem tam nemusel osobně. Pak jsem si akorát odpoledne vyzvednul recept, když už nebyli žadný chrchlající pacoši. Za penicilin jsem v lékárně zaplatil 5e a běžel se domu kurýrovat.
Proč jsem to vlastně celý psal. Dobrý je, že jsem zjistil že být nemocný není zas takový problém a v podstatě mi stačilo pár základních frází a v pohodě jsme se domluvili.

No comments: